İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Emniyet Genel Müdürlüğü'nün 2026 yılı genel atama sonuçlarını duyurdu. Toplamda 19 bin 96 emniyet mensubunun yeni görev yerleri belirlenirken, Bakan Çiftçi teşkilatın fedakarlığına dikkat çekerek yeni görev yerlerinde başarı dileklerinde bulundu.
ANKARA – İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, Emniyet Genel Müdürlüğü 2026 Yılı Genel Atama Dönemi sonuçlarının netleştiğini bildirdi.
"19 BİN 96 KAHRAMANIN GÖREV YERİ BELİRLENDİ"
Atama süreci hakkında detayları paylaşan Bakan Çiftçi, "Emniyet Genel Müdürlüğümüzün 2026 Yılı Genel Atama Dönemi kapsamında, 1528 amirimiz ve 17 bin 568 polis memurumuz olmak üzere toplam 19 bin 96 kahraman emniyet personelimizin yeni görev yerlerini belirledik" ifadelerini kullandı.
"MİLLETİN HUZURU İÇİN FEDAKARLIKLA ÇALIŞIYORLAR"
Emniyet teşkilatının devletin bekası ve kamu düzeninin korunması adına gece gündüz çalıştığını vurgulayan Çiftçi, mesajına şu şekilde devam etti:
Sorumluluk Vurgusu: Teşkilat mensuplarının, yeni görev yerlerinde de aynı inanç, azim ve sorumluluk bilinciyle hizmet vermeye devam edeceklerini belirtti.Bu geniş kapsamlı atama dönemiyle birlikte, Türk Polis Teşkilatı yeni kadro düzenlemesiyle Türkiye genelindeki görevlerine başlayacak.

YORUM YAZ